اخبار > سرپرست معاونت دانشكده شيمي و مهندسي شيمي منصوب شد.
چاپ ارسال به دوست
سرپرست معاونت دانشكده شيمي و مهندسي شيمي منصوب شد.
دکتر محمد جواد آروین رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، دكتر مهدی یوسفیان را به سمت "سرپرست معاونت دانشكده شيمي و مهندسي شيمي"، منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در ابلاغ انتصاب سرپرست معاونت دانشكده شيمي و مهندسي شيمي صادره از سوی دکتر آروین آمده است:
جناب آقاي دكتر مهدي يوسفيان
باسلام و احترام
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و به پیشنهاد معاون محترم آموزشی و پژوهشی و تایید ریاست محترم دانشگاه به موجب این ابلاغ به مدت دو سال به سمت "سرپرست معاونت دانشكده شيمي و مهندسي شيمي" منصوب میشوید.
همکاری با ریاست دانشکده در ایجاد هماهنگی در امورآموزشی و پژوهشی، اداری و مالی و فرهنگی دانشکده، نظارت بر حسن اجرای وظایف آموزشی، پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشکده، ارزیابی و هماهنگ کردن کلیه فعالیتهای واحدهای تابعه دانشکده و انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق از اهم وظایف جنابعالی میباشد.
امید است با توکل به خداوند متعال در انجام امور مربوطه مؤفق و مؤید باشید.
١٣:٥٣ - دوشنبه ٧ اسفند ١٣٩٦ / عدد : ٣٧٦ / تعداد نمایش : ٣٢٩٨