اخبار > سرپرست گروه آموزشي مهندسي هسته اي منصوب شد.
چاپ ارسال به دوست
سرپرست گروه آموزشي مهندسي هسته اي منصوب شد.
دکتر محمد جواد آروین رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، دكتر محمدرضا رضايي رايني نژاد را به عنوان " سرپرست گروه آموزشي مهندسي هسته اي "، منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در ابلاغ انتصاب سرپرست گروه آموزشي مهندسي هسته اي، صادره از سوی دکتر آروین آمده است:
باسلام و احترام
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و به پیشنهاد معاون محترم آموزشی و پژوهشی، به موجب این ابلاغ به مدت دو سال به سمت "سرپرست گروه آموزشي مهندسي هستهاي" منصوب میشوید.
تهیه برنامه اجرایی وظایف آموزشی، پژوهشی و خدماتی ارایه شده از طریق گروه بر اساس خط مشی شورای دانشکده با مشورت اعضای گروه قبل از شروع نیم سال تحصیلی و گزارش آن به رییس دانشکده، ابلاغ برنامههای اجرایی وظایف آموزشی، پژوهشی و خدماتی هر یک از اعضاء گروه، نظارت بر کلیه فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و خدماتی گروه، تهیه جدول دروس هر نیم سال با همکاری اعضای گروه و تسلیم آن به رییس دانشکده، تشکیل و اداره جلسات شورای گروه و ارسال گزارش کار، مصوبات، پیشنهادات و نظریات جمعی گروه به رییس دانشکده و انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق از اهم وظایف جنابعالی میباشد.
امید است با توکل به خداوند متعال در انجام امور مربوطه مؤفق و مؤید باشید.
٠٨:٠٤ - سه شنبه ١٠ بهمن ١٣٩٦ / عدد : ٣٣٤ / تعداد نمایش : ٢٥٣٠