اخبار > دکتر مسعود احمدی افزادی به سمت سرپرست گروه پژوهشي بيوتكنولوژي منصوب شد
چاپ ارسال به دوست
دکتر مسعود احمدی افزادی به سمت سرپرست گروه پژوهشي بيوتكنولوژي منصوب شد
رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته طی ابلاغی، دکتر مسعود احمدی افزادی به سمت سرپرست گروه پژوهشي بيوتكنولوژي منصوب کرد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ابلاغ صادره از سوی دکتر آروین بدین شرح است:
جناب آقای دکتر مسعود احمدی افزادی
با سلام و احترام
با عنايت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالي به موجب اين ابلاغ از تاريخ 20 / 4 / 98 به مدت دو سا ل به سمت "سرپرست گروه پژوهشي بيوتكنولوژي" منصوب ميشويد.
نظارت بر حسن اجراي مصوبات آموزشي و پژوهشي، تعيين اولويتهاي آموزشي و پژوهشي، تشكيل منظم جلسات گروه و انجام امور محوله از سوي مقام مافوق از اهم وظايف جنابعالي ميباشد. اميد است با توكل به خداوند متعال در انجام امور مربوطه موفق و مؤيد باشيد.
همچنین دکتر آروین با صدور پیامی از خدمات دکتر محمود ملکی در مدت زمان مسئولیت ایشان درسمت مدیر گروه پژوهشي بيوتكنولوژي تقدیر نمود.
٠٩:٤٤ - سه شنبه ١٥ مرداد ١٣٩٨ / عدد : ١٥٨٢ / تعداد نمایش : ٣٦٢٨