با عنايت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالي و به پيشنهاد معاون محترم آموزشي و پژوهشي، به موجب اين ابلاغ به سمت "سرپرست دانشكده شيمي و مهندسي شيمي" منصوب مي شويد.
برنامه ريزي و اداره امور دانشكده، نظارت بر حسن اجراي قوانين و مقررات آموزشي و پژوهشي، تشكيل منظم جلسات شوراي دانشكده و شركت در جلسات شوراي آموزشي و پژوهشي دانشگاه از اهم وظايف شما مي باشد. اميد است با توكل به خداوند متعال در انجام امور مربوطه موفق و مؤيد باشيد.
همچنین دکتر محبی با صدور پیامی از خدمات دکتر مهدی یوسفیان در مدت زمان مسئولیت ایشان درسمت رئیس دانشكده شيمي و مهندسي شيمي تقدیر نمود.
١١:٢٦ - پنج شنبه ٢١ اسفند ١٣٩٩ / عدد : ٢٥٤٤ / تعداد نمایش : ٢٤١٨