اخبار > پیام تبریک آقای حسن پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به رئیس و جامعه دانشگاهی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته
چاپ ارسال به دوست
پیام تبریک آقای حسن پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به رئیس و جامعه دانشگاهی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته
آقای شهباز حسن پور نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، اعضای هیئت علمی، کارمندان و دانشجویان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن پیام به شرح زیر است:
جناب آقای دکترمحبی
آغاز سال تحصیلی جدید را صمیمانه به شما، همکاران گرامی و دانشجویان فرهیخته تبریک عرض میکنم. دیار کریمان، مهد فرهنگ و علم، همواره جایگاه برجستهای در پرورش نخبگان و تعالی علمی کشور داشته است. امید است با همت و تلاش ارزشمند شما اساتید و کارکنان محترم، شاهد سالی سرشار از پیشرفتهای علمی، پژوهشی و تربیت نسلی توانمند برای ارتقای جایگاه علمی استان کرمان و اعتلای ایران عزیز باشیم.
با احترام و ارادت شهباز حسنپور
نماینده مردم شریف کرمان و راور
٠٩:٢٩ - دوشنبه ٧ مهر ١٤٠٤ / عدد : ٥٤٧٦ / تعداد نمایش : ٢٠٣