اخبار > پذیرش نخستین دوره دانشجویان بین الملل در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته
چاپ ارسال به دوست
پذیرش نخستین دوره دانشجویان بین الملل در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته
معاون آموزشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته گفت: نخستین گروه از دانشجویان بین الملل تحصیل خود را در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته از نیمسال اول سال تحصیلی 1405_1404 آغاز کردند.
دکتر عباس سیوندی با اشاره به اهداف و سیاست گذاری های دانشگاه و اهمیت جذب دانشجوی بینالملل برای کشور تاکید کرد: این دانشجویان پس از فارغالتحصیلی و مراجعه به کشورهای مبدا با قرار گرفتن در موقعیتهای شغلی مختلف میتوانند در گسترش روابط علمی و دانشگاهی بین کشورها تاثیرگذار باشند.
دکتر سیوندی افزود: این دانشجویان با پیگیری های دفتر امور بین الملل و گروه آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه بعد از طی مراحل پذیرش شامل بررسی در شورای آموزشی، اخذ تائیدیه های وزارت عتف، اخذ تائیدیه های وازرت امور خارجه و صدور ویزا، نخستین دانشجویان بین الملل در نیم سال اول سال تحصیلی 1404-1405 در دانشگاه ثبت نام کردند.
به گفته وی این دانشجویان در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، دانشکده مهندسی عمران و نقشه برداری، دانشکده شیمی و مهندسی شیمی و دانشکده علوم و فناوری های نوین مشغول به تحصیل می باشند.
معاون آموزشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته اظهارداشت: جلسه ای اختصاصی برای دانشجویان بین الملل نیز تشکیل شد و ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان، درباره قوانین و مقررات آموزشی و دانشجویی توضیحاتی ارائه گردید.
همچنین در این نشست دانشجویان دغدغههای خود را مطرح کرده و در مورد آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
١٢:٣٩ - سه شنبه ٥ آذر ١٤٠٤ / عدد : ٥٥٩٣ / تعداد نمایش : ٤١٢