اخبار > اهدای ۲۰ هزار سیسی خون توسط خانواده دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته
چاپ ارسال به دوست
اهدای ۲۰ هزار سیسی خون توسط خانواده دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته
به گزارش روابط عمومی ، همزمان با جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز دانشجو، خانواده دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با مشارکت جمعی از دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان، در اقدامی انساندوستانه ۲۰ هزار و ۲۰۰ سیسی خون اهدا کردند.
این برنامه با هدف ترویج فرهنگ نوعدوستی، مسئولیتپذیری اجتماعی و کمک به تأمین ذخایر خونی مورد نیاز مراکز درمانی برگزار شد و با استقبال گسترده دانشگاهیان همراه بود. اهدای خون بهعنوان عملی نجاتبخش، علاوه بر کمک به بیماران نیازمند، نقش مؤثری در ارتقای سلامت فردی و اجتماعی ایفا میکند.
برگزاری این اقدام خداپسندانه در فضای دانشگاه، نشاندهنده توجه دانشگاهیان به ارزشهای انسانی، فرهنگی و دینی و پایبندی آنان به سنتهای پسندیده اجتماعی است.
١٣:٠٢ - يکشنبه ٢٤ آذر ١٤٠٤ / عدد : ٥٦٣٩ / تعداد نمایش : ١٥٣