اخبار > دکتر فرشید کی نیا یه عنوان سرپرست گروه پژوهشی مديريت و بهينه سازي انرژي منصوب شد
چاپ ارسال به دوست
دکتر فرشید کی نیا یه عنوان سرپرست گروه پژوهشی مديريت و بهينه سازي انرژي منصوب شد
دکتر سید محمدجواد آروین رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با صدور ابلاغی، دکتر فرشید کی نیا را یه عنوان سرپرست گروه پژوهشی مديريت و بهينه سازي انرژي منصوب کرد
به گزارش روابط عمومی در ابلاغ صادره از سوی دکتر آروین آمده است:
جناب آقاي دكتر فرشيد كي نيا با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به مدت دو سال به عنوان "سرپرست گروه پژوهشی مديريت و بهينه سازي انرژي" منصوب می¬شوید. نظارت بر حسن اجرای مصوبات آموزشی و پژوهشی، تعیین اولویت¬های پژوهشی گروه با مشورت سایر اعضا و برگزاری جلسات گروه به طور منظم از اهم وظایف جنابعالی می¬باشد. امید است با توکل به خداوند متعال در انجام امور مربوطه مؤفق و مؤید باشید.
٠٨:٠٧ - سه شنبه ٩ مرداد ١٣٩٧ / عدد : ٧١٧ / تعداد نمایش : ٣٢٠٥